בית הספר לשחיה הגדול בישראל

חוגי שחייה לילדים בקרית אונו

אם אתם מתכננים לעבור לקריית אונו ואם אתם חוששים שלא תוכלו למצוא חוג מתאים לילדים בעיר יחסית קטנה, שעד לפני כעשרים שנה עוד פעלה כמועצה מקומית, קראו את המאמר הבא וגלו כל מה שצריך על חוגי שחייה לילדים בקריית אונו ועל הסיבות שהופכות חוג כזה לאידיאלי עבור הילדים שלכם.

 למה דווקא שחייה?

 אם עד כה הילדים שלכם לא השתתפו בחוג שחייה ואינכם בטוחים מדוע כדאי להם להתחיל לעשות זאת, לפניכם כמה מהיתרונות הטמונים בהשתתפות בחוג שחייה. ראשית, חוג שחייה יאפשר לילדים שלכם לרכוש את מיומנויות השחייה. החיים יזמנו לילדיכם סיטואציות רבות בהן יהיה עליהם להרגיש בטוחים בסביבה מימית וככל שילמדו לשחות בגיל מוקדם יותר, כך יהיה להם קל יותר לרכוש את המיומנות, מה שבתורו ישפיע על מידת הביטחון שלהם. ידיעת השחייה היא כלי הישרדותי, וככזה, לא רק שהילדים ירגישו בטוחים יותר כשהם יידעו לשחות, אלא שגם אתם תרגישו בטוחים יותר לדעת שהילדים יכולים להסתדר במים.

שנית, השחייה היא מהפעילויות הגופניות הנפוצות והבריאות ביותר, ולכן ילד ששוחה באופן קבוע הוא ילד שחוסן גופו יהיה גבוה יותר, ילד שיהיה חזק יותר ובריא יותר. למעשה, יתרון זה טמון בכל חוג הסובב סביב פעילות גופנית, אך מאחר שהשחייה היא מסוגי הספורט הבריאים ביותר, הרי שהיא תיטיב עם גופו של ילדיכם על אחת כמה וכמה. לבסוף, מאחר שהשחייה מתקיימת במים, היא נחשבת לפעילות מרגיעה מאוד, שתאפשר לילדים לעבור חויית הרפייה המשחררת ממתחים. חוגי שחייה לילדים מתקיימים בדרך כלל בשעות אחר הצהריים, לאחר שהם חוזרים מבית הספר, כך שמלבד שיפור הכושר הגופני זוהי הזדמנות נהדרת עבור הילדים להניח בצד את כל מה שעבר עליהם בבית הספר, להרפות ולהירגע.

בית הספר לשחייה 2swim , הוא מבתי הספר לשחייה המובילים בארץ המתמחה בלימוד שחייה ואימוני שחייה. בית הספר מעסיק מדריכי שחייה שעברו הכשרה והסמכה ובעלי ניסיון רב בלימוד שחייה לילדים, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אם תחליטו לרשום את ילדיכם לחוג שחייה, הרי שהם יופקדו בידיים בטוחות.

דילוג לתוכן