בית הספר לשחיה הגדול בישראל

שחייה לילדים בגבעת שמואל

למי מתאימים שיעורי שחייה לילדים בגבעת שמואל? מי מציע אותם? ומה הם כוללים?

כולנו יודעים עד כמה פעילות גופנית תורמת לנו לא מעט, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הנפשי. הדבר נכון גם כשמדובר בילדים. באפשרותה של פעילות גופנית לתרום רבות לילדים מכל סוג ומכל גיל כאשר בין הפעילויות הפופולריות והיותר מועילות, שחייה תופסת את אחד המקומות הראשונים. שיעורי שחייה לילדים בגבעת שמואל הם הזדמנות לפתח מיומנויות חשובות, לחזק את הגוף, את השלד וגם את השרירים ו"על הדרך" ליהנות גם מפעילות כיפית ומשחררת במים.

למי מתאימים שיעורי שחייה לילדים בגבעת שמואל?

שיעורי שחייה לילדים בגבעת שמואל מתאימים לילדים שאינם יודעים לשחות וגם לכאלה שכן. השיעורים נפלאים לילדים בכל הגילאים והם מספקים להם את כל הכלים אותה עליהם לדעת כדי לשחות ולחוש בביטחון מלא במים. השיעורים מיועדים גם לילדים שיודעים לשחות ומאפשרים להם לשפר את המיומנויות הקיימות ואף ללמוד חדשות (למשל, סגנונות שחייה נוספים ועוד). שיעורי שחייה לילדים בגבעת שמואל מצוינים גם לילדים המעוניינים לשמור על משקל הגוף שלהם (בעקבות נטייה להשמנה למשל). מדובר בפעילות גופנית אינטנסיבית לרוב, המחזקת את השרירים וגם שורפת קלוריות.

ללמוד שחייה אך ורק אצל המומחים!

אנחנו ב-2swim, מציעים שיעורי שחייה לילדים בגבעת שמואל ובעיקר מרחב בטוח, מקצועי ותומך ומקום ללמוד בו שחייה בדיוק כמו שצריך. בית הספר לשחייה שלנו מעמיד לרשותכם מדריכי שחייה מוסמכים ומיומנים העומדים לרשותם של תלמידים מכל גיל. לכולם ניסיון רב בלימוד שחייה והם מאפשרים לכם ליהנות משיעורי שחייה המתאימים לסגנונות שונים ולרמות שונות תוך שמשתמשים, בין היתר, גם במגוון רחב של אביזרים במהלך השיעור כדי לשפר את המיומנות בדרך חווייתית ולהפוך את הלמידה למעניינת הרבה יותר.

הגיע הזמן לקפוץ למים

שיעורי שחייה לילדים בגבעת שמואל יכולים לתרום להם המון מכל ההיבטים. אם אתם מעוניינים שהילדים שלכם ילמדו לשחות או ישפרו את יכולותיהם הקיימות, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן עוד היום, או בטלפון  054-7880545 ותוכלו להירשם או לברר פרטים נוספים.

אנו נשמח לעמוד לרשותכם.

נתראה בחוגי השחייה שלנו בבריכת הולמס פלייס בגבעת שמואל!

דילוג לתוכן