בית הספר לשחיה הגדול בישראל

קייטנת פסח ברחובות וגני תקווה

היכן ניתן למצוא קייטנת ספורט לפסח באזור רחובות וגני תקווה? מדוע כדאי לבחור בקייטנת ספורט על פני כל קייטנה אחרת? ואיזה ערך מוסף יכול להיות לקייטנת פסח שהנה ספורטיבית כמו גם חינוכית?

חג הפסח מתקרב ואתו הרצון לספק לילדינו מסגרת חלופית, מאתגרת ומעניינת לימות החופש הארוכים. היות ופעילות גופנית הנה מומלצת לילדים (במינון הנכון כמובן), קייטנת ספורט היא הפתרון האידיאלי. בקייטנת הספורט של 2SWIM, ילדיכם יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות חווייתיות וכן מחוג שחייה לילדים.

מדוע קייטנת ספורט?

מחפשים קייטנה לתקופה של חג הפסח? קייטנת ספורט כבר שקלתם?

רישום לקייטנה בחודשי הקיץ ובחופשים השונים הנה הכרחית, היות ובעזרת קייטנה, ניתן לשמר על המסגרת ועל סדר היום לו הילדים היו רגילים בתקופת הלימודים. בנוסף, בקייטנות ילדים נהנים מאינטראקציה חברתית החסרה להם בימי החופש.

יתרונות אלו ואחרים מובילים הורים רבים לרשום את ילדיהם לקייטנות בחופשות. יחד עם זאת, קיימים סוגים רבים של קייטנות לילדים. איך נדע אם כך, שקייטנת ספורט היא הסוג המתאים? פעילות גופנית הנה הכרחית לילדים היות ובעזרתה הם יכולים לחזק מיומנויות פיזיות ומוטוריות וכן לשפר את הישגיהם בכל תחומי החיים.

כמו כן, הקייטנה שלנו כוללת גם אימוני שחייה לילדים על ידי מיטב המדריכים.

שילוב תכנים חינוכיים בקייטנה

מלבד אימוני שחייה לילדים, בקייטנה משולבים תכנים חינוכיים אשר מטרתם להעשיר את ילדיכם ולהפוך את הזמן שלהם לכמה שיותר מהנה. בין הפעילויות השונות – סדנאות יצירה, הרצאות במגוון תחומים, משחקי חברה ועוד. כל הפעילויות יועברו על ידי צוות חינוכי מיומן ומנוסה תוך שימת דגש על יחס אישי לילדים.

ערך מוסף של קייטנה

קייטנת הספורט של 2SWIM הנה קייטנה ייחודית המשלבת הנאה, פעילויות רבות ומגוונות, חשיפה לענפי הספורט השונים ובנוסף, כוללת גם אימוני שחייה לילדים. אימוני השחייה מתבצעים מדי יום ביומו על ידי המאמנים הטובים ביותר וללא תוספת תשלום!

למידע נוסף על קייטנת פסח ברחובות וגני תקווה או הרשמה לקייטנה, צרו קשר כעת במספר                  054-7880545 או השאירו פרטיכם כאן ואנו נשמח לספק לילדיכם פעילות מהנה וחינוכית בחופשת הפסח!

דילוג לתוכן