בית הספר לשחיה הגדול בישראל

נקודות ודגשים בלימוד שחייה

מה צריך לבדוק שמתכוונים ללמוד שחייה? מהם היתרונות בלימוד שחייה לעומת ענפי ספורט אחרים?

שחייה היא פעילות ספורטיבית וחברתית התורמת רבות הן לילדים בגילאים צעירים והן למבוגרים. לימוד שחייה, בניגוד ליתר ענפי הספורט האחרים, משפר כמעט את כל מרכיבי הכושר הגופני ותורם לכל חלקי הגוף להתפתח ולהיראות מעוצבים יותר. מדובר בפעילות ספורטיבית שמצמצת למינימום את הפגיעה בגוף, בעיקר בגלל העובדה שאין מגע עם משטחים קשים בעת קפיצה ונחיתה, כמו שקורה ברוב ענפי הספורט האחרים.

שחייה מומלצת מאוד על ידי רוב מאמני הכושר והיועצים הרפואיים ומי שמתאהב בענף הזה פשוט לא יכול להפסיק לשחות.

לימוד שחייה לכל הגילאים

בניגוד לדעה הרווחת, ניתן ללמוד שחייה בכל גיל. כמובן שרצוי ללמוד את טכניקות השחייה הנכונה בגיל צעיר ככל שניתן, אך גם בגילאים המבוגרים ניתן לשפר את סגנון השחייה ולמי שלא למד מעולם, ניתן אף ללמוד לשחות. לימוד שחייה הוא חוויה נעימה לכל מי שרוצה לעסוק בפעילות שמשפרת את הכושר הגופני, תורמת לסיבולת לב ריאה וגורמת הנאה צרופה.

כמו כן, השהות במים עוזרת להתנתק מכל בעיות היום יום. כאשר מתחילים חוג שחייה מומלץ להיכנס לקבוצה המתאימה מבחינת דרגת הקושי, להתקדם באופן הדרגתי וכך לשפר את רמת השחייה. חשוב לציין, שאינכם צריכים להתבייש ברמה הנוכחית, גם אם היא נמוכה יותר מהציפיות שלכם ושל הסובבים אתכם. תמיד זכרו, שבעזרת השקעה מרובה תוכלו לראות תוצאות כעבור זמן מה.

שחיה למתקדמים

כמו בכל תחום, יש כאלו הרוצים לעסוק בשחייה בשביל הכייף וישנם כאלו הרוצים ללמוד שחייה תחרותית. לימוד שחייה למתקדמים עוזר לילדים ולמבוגרים אשר רואים את עצמם כישרוניים מספיק כדי להתחרות, לשפר את יכולותיהם, כמו גם את סגנון השחייה שלהם. במהלך לימוד שחייה למתקדמים, עובדים השחיינים על שיפור גמישות הגוף, על חיזוק הכוח הפיזי ועל שיפור הסיבולת. האימון מתקיים גם בתוך המים וגם מחוצה להם ותורם רבות לכל מי שרוצה להיות שחיין מקצועי.

לימוד שחייה מיועד לילדים ומבוגרים בכל הגילאים אשר רוצים ללמוד לשחות ולשפר את סגנון השחייה שלהם. התקשרו עכשיו ל- 054-7880545 ותיהנו מענף הספורט האטרקטיבי ביותר שיש.

דילוג לתוכן