בית הספר לשחיה הגדול בישראל

מאסטרס- הטרנד החדש

לאחרונה, הפכה שחיית המאסטרס ללהיט בקרב מבוגרים. עוד ועוד נשים וגברים שיודעים לשחות ורוצים להשתייך למסגרת מקצועית כדי לשמור על שגרת אימונים סדירה נרשמים לחוגי שחיית מאסטרס.

אם אתם מתלבטים לגבי הרשמה לקבוצה כזו כדרך לאמץ לעצמכם תחביב שבועי, קראו את המאמר שלהלן וגלו את היתרונות הטמונים בחוגי שחיית המאסטרס.

 חוגי שחיית מאסטרס- יתרונות מרכזיים

היתרונות המרכזיים בהשתתפות בקבוצות שחיית המאסטרס בנויים משילוב יתרונותיה של השחייה ושילוב של יתרונות ההשתתפות בכל חוג מכל סוג שהוא על בסיס שבועי. יתרונותיה של השחייה נעוצים קודם כל בכך שהיא מהווה פעילות ספורטיבית וביצוע של אימון גופני על בסיס קבוע תורם לבריאות ועושה טוב לגוף. לשחייה באופן ספציפי מעלות בריאותיות רבות. היא מפעילה שרירים רבים בעת האימון, משפרת את תפקודן של מערכות גוף שונות ומרגיעה את הנפש, מעצם היותה של השחייה פעילות המתקיימת במים, שיש להם אלמנט מרגיע. לצד היתרונות שבשחייה, השתתפות בחוג מכל סוג שהוא מהווה הזדמנות עבור מבוגרים לקחת פסק זמן מהשבוע העמוס במחוייבויות ולהשקיע בעצמם. באמצעות הרשמה לחוגי מאסטרס, מבוגרים שאוהבים לשחות ושהשחייה נותנת להם תחושה טובה, יוכלו להתנתק מהמציאות הלחוצה שבה הם רגילים להתנהל ולהתמסר לעיסוק שעושה להם טוב על הלב ושהם נהנים ממנו. מבוגר שמשקיע בעצמו ובגוף שלו יהיה כמובן הורה שמח יותר ובן אדם טוב יותר לסביבתו. יתר על כן, השתתפות בקבוצת מאסטרס נותנת מענה על מגוון של צרכים שעשויים להיות רלוונטים עבור מבוגרים שאוהבים לשחות: שיפור מיומנות השחייה מבחינת התנועות והנשימה, לימוד סגנונות שחייה חדשים ושיפור הישגי השחייה לקראת תחרויות כמו הטריאתלון. כמובן שאין להקל ראש ביתרונות החברתיים שניתן לייחס לחוגי המאסטרס כמו לכל חוג אחר שמיועד למבוגרים. מפגש על בסיס שבועי עם משתתפי החוג יאפשר לכל מתאמן מאסטרס להכיר אנשים חדשים, להתייעץ עם הורים נוספים בסוגיות הורות שמטרידות אותו וליצור קשרי חברות עם  מי שהשחייה משחקת תפקיד (כזה או אחר) בעולמם האישי.

חוגי מאסטרס מתקיימים במשך כל השנה

חוגי המאסטרס מתקיימים כל השנה, גם בימי החורף הקרים, אז תנאי הבריכה מותאמים למזג האוויר השורר בחוץ. מרבית הבריכות בהן מתקיימות קבוצות מאסטרס הן מקורות וטמפרטורת המים בהן בימי החורף מגיעה לכ-30 מעלות צלזיוס. מעבר לכך, כיום כמעט כל קאנטרי קלאב ומרכז ספורט מציעים למנויים שלהם חוגי מאסטרס, כך שכל אלו שפעילות השחייה היא הספורט המועדף עליהם יוכלו בקלות להירשם לחוג שחיית מאסטרס במרכז הספורט הקרוב לבית.

דילוג לתוכן