בית הספר לשחיה הגדול בישראל

לימוד שחייה למבוגרים מחיר

לימוד שחייה למבוגרים מחיר
לימוד שחייה למבוגרים מחיר

תוכן עניינים

לימוד שחייה למבוגרים מחיר ויתרונות

רבים מאיתנו מתלבטים אילו סגנונות ספורט יכולים להיות יעילים, נעימים וכאלו שיוכלו בעיקר לגרום לנו לרצות ולחזור להתאמן וכמובן להתמיד בשמירה על כושר הגוף. אך מבעד למגוון רחב של סגנונות ספורט עכשוויים וכאלו המתחדשים, החל מפילאטיס ועד אל אימוני מכשירים למיניהם נוכל למצוא את השחייה. אימוני שחייה הפכו לפופולריים לא רק בקרב מתאמני ספורט רבים, המצליחים לשלב עוד סגנון ספורט ייחודי המעניק חוזקות למנעד שרירים בגוף ולשיפור תפקוד לב וריאה אלא גם עבור מתאמנים בני הגיל השלישי ועד אל תינוקות וילדים קטנים. היתרונות שבלימודי שחייה למבוגרים נע בין יכולות קוגנטיביות ועד אל שימור השרירים ויציבות הגב. 

למה מומלץ גם למבוגרים ללמוד שחייה

לא מעט מחקרים הוכיחו כי פעילות גופנית אכן תורמות למערכות שונות בגוף האדם, אך חלק לא קטן מהם הוכיח כי אימוני שחייה יכולים להעניק לגוף מספר עצום של יתרונות בריאים במיוחד. כך למשל שחייה עוזרת לזרימה טובה יותר של הלב, כשהיא גם משפרת גם את מדדי לחץ הדם וגם לפעימות תקינות של הלב. יתרון נוסף ובהחלט מרשים גם עבור בני הגיל השלישי וגם עבור כאלו הסובלים מרמת סוכר גבוהה, הוא שמירה על רמת דם נמוכה לאחר פעילות ספורטיבית במים ולעיתים גם למשך שעות ארוכות.

לצד כל אלו פעילות שחייה מאפשרת הפעלה ענפה של שרירים בגוף, החל מפלג גוף עליון ועד אל שרירי הלבה התחתונים, הטרפזים הכתפיים ואפילו שרירי הבטן העמוקים והנסתרים. כל אל ועובדים במהלך תרגילי שחייה שונים, כאשר פעילות ספורטיבית במים יכולה לשרוף קרוב לחמש מאות קלוריות בחצי שעה בלבד. כמו כן פעילות זו מאפשרת גם חיזוק של שרירי ליבה שונים, בדיוק כמו חיזוק שרירי הטרפז והכתפיים אלא גם את ליבת השרירים ברגליים ובבטן כמו שציינו מעל. 

רווחים מנטליים בשחייה

לימוד שחייה למבוגרים כולל בתוכו לא רק יתרונות פיזיים עבור השוחים, אלא מעניק יתרונות ממשיים למוח כמו הגברת ייצור חלבון ועד אל חידוש של נוירונים במוח. כל אלו מובילים כמובן אל עוד מספר גדול של יתרונות כמו שמירה וחידוש של חיבור הנוירונים ותאי המוח, הפחתה של חרדה ודיכאון, שיפור יכולות קוגניטיביות ואפילו שיפור ביכולות הלמידה והזיכרון. כמו כן יתרונות אלו נעים עד אל שחרור מסיבי של אנדורפינים, המעניקים לגוף תחושה של מצב רוח טוב והפוגה נעימה מכאבים כרוניים. 

יתרונות אלו חשובים במיוחד גם עבור בני הגיל השלישי, אך גם עבור חבר'ה בכל גיל כאשר השחייה יכולה להעניק חיות ממשית לגוף כמו עצירה של מתאים במוח ועד יכולת לאמן בצורה יחסית מהירה מספר גדול של שרירים בגוף. על כן שחייה מומלצת לא רק עבור מבוגרים, אלא גם עבור תינוקות החל מגיל שלוש אשר מסוגלים להנות מיתרונות אלו מגיל צעיר ולהתפתח בצורה מצוינת ובריאה. 

לימוד שחייה למבוגרים ומחיר

בחיפוש אחר לימוד שחייה למבוגרים מחיר, ככל הנראה ניתקל בלא מעט מודעות עם זאת חשובה לדעת כי לימודי שחייה מאפשרים הרבה יותר מכלים וטכניקות לשחייה. לימודי שחייה יכולים להעניק לכאלו הסובלים מכאבים כרוניים, טכניקות שחייה ותרגילים במים אשר יוכלו להביא להקלה בתחושת הכאב ואף לטיפול ותחזוקה ארוכי טווח. לכן אם נבקש ללמוד טכניקות שחייה בלבד, חשוב להכיר כי מחיר העלות של שיעורים כאלו נעים בין 85 עד 175 שקלים לשיעור באורך של כ-45 דק ואילו עלות של קורס שחייה שלם נע בין 650 עד 1560 שקלים. 

שאלות נפוצות

המחיר ללמוד שחייה למבוגרים עשוי להשתנות בין בתי ספר שחייה שונים ובין אזורים שונים. תמיד כדאי לבדוק עם בית הספר המקומי לפני הרשמה.

בכל זאת, כלול במחיר ללמוד שחייה למבוגרים עשוי לכלול את השיעורים עצמם, כלי השחייה, מתן הוראות והדרכה מאמן, וכניסה לבריכה. ייתכן גם שיהיו עלות נוספות לספציפי כמו תעודת סיום או תשלום עבור זמן נוסף בבריכה לאחר השיעור.

חשוב לבחור בבגדי ים שמתאימים למטרת השחייה ולסוג הפעילות שתבצעו. כמו כן, חשוב לבחור בבגדי ים המתאימים לצורת הגוף והמשתנים בהתאם לכושר הפיזיולוגי שלכם.

חשוב להיות זהירים ולעקוב אחר הנחיות הבטיחות כמו לא לשחות לבד, להימנע משחייה לאחר האכילה, להישמע לגופם שלנו ולעצור את הפעילות במקרה של כאבים או בעיות רפואיות.

ישנם מספר דרכים לשפר את הטכניקה שלכם בשחייה כמו לקחת שיעורי שחייה, לצפות בסרטוני הדגמה ולתרגל

דילוג לתוכן