בית הספר לשחיה הגדול בישראל

יתרונות חוגי שחייה על פני חוגים אחרים

אילו חוגי שחייה קיימים? היכן ניתן ללמוד לשחות ולשפר את סגנון השחייה? מהם היתרונות של חוגי שחייה על פני חוגים אחרים?

אנו ב – 2SWIM מציעים לכם שיעורי שחייה פרטיים, חוג שחייה לילדים ולמבוגרים, קבוצות שחייה שבעזרתן ניתן לשמור על כושר, חוג טריאתלון ועוד. השיעורים וקבוצות השחייה מתקיימים בבריכות המובילות ברחבי הארץ, הכול על מנת שתוכלו לעסוק בענף הספורט הטוב ביותר שיש.

לימודי שחייה נערכים בקבוצות קטנות ומצומצמות על מנת שאתם וילדכם תוכלו ליהנות מתחום הספורט הנפלא ביותר. יש הרבה מאוד חוגים שעוסקים בספורט ויש המון חוגים שהילדים נהנים בהם, אך חוג שמשלב גם פעילות ספורטיבית וגם כייף גדול, זהו כבר מצרך נדיר. חוג שחייה בהחלט מצליח להיות חוג שמשלב את היתרונות הנ"ל.

חוג שחייה – יתרונות חוג שחייה על פני חוגים אחרים

הורים רבים רוצים להעניק לילדיהם את החוגים הטובים והמהנים ביותר. למה חוג שחייה? משום שחוג שחייה משלב בתוכו פעילות ספורטיבית. כמו כן, לימוד שחייה יקנה לילדיכם ידע חשוב מאוד להמשך החיים, הנאה גדולה והתמודדות עם המים, שלעיתים קצת מרתיעים ילדים. החוג מתבצע בקבוצות קטנות, משלב את הילד באינטראקציה עם יתר הילדים ומוסיף לביטחון האישי שלו, לעומת חוגים אחרים, אשר מתעסקים בעיקר באני הפרטי ולכן הילד אינו לומד להתקדם ולהשתלב בתוך הקבוצה ביחד עם הילדים האחרים. בנוסף, חוג שחייה גם אינו מעודד אלימות ואינו עוסק במגע פיזי, כמו חוגים אחרים.

קבוצת שחייה – גם למקצוענים

חוג שחייה מחולק לפי רמות וכך ניתן לראות את ההתקדמות בהדרגה ובצורה מבוקרת. חוגי השחייה לא מציעים רק לימודי שחייה מאפס אלא גם פתוחים עבור ילדים שרוצים מעבר לכך. לכן, אם חלמתם להיות שחיינים מקצוענים, להשתתף בתחרויות ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר, ב –2SWIM החלום שלכם אפשרי. אצלנו תוכלו להשתלב גם בקבוצת שחייה למתקדמים ובמהלך האימונים לעבוד על ארבעת סגנונות השחייה ולשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני: כוח, גמישות וסיבולת.

אם גם אתם מרגישים שחוג שחייה הוא החוג המועדף עליכם ועל ילדיכם, התקשרו עוד היום לטלפון     054-7880545. לימוד שחייה או השתלבות בקבוצת שחייה טומנים בחובם יתרונות רבים על פני חוגים אחרים ועל כן יועילו להתפתחות הילד שלכם באופן משמעותי.

דילוג לתוכן