בית הספר לשחיה הגדול בישראל

חוג שחיה לילדים מחיר

חוג שחיה לילדים מחיר
חוג שחיה לילדים מחיר

תוכן עניינים

מה המחיר עבור חוג שחיה לילדים ולמה זה חשוב?

ישנם מעט מאוד סגנונות ספורט המכילים בתוכם מנעד רחב של יתרונות גופניים ומנטליים, אבל כאשר מדובר בהתפתחות תקינה של ילדינו מדובר ככל הנראה בפעילות ספורטיבית במים כמו חוג שחיה לילדים. פעילות זו כוללת מגוון יתרונות גם למבוגרים וגם לילדים, אך כאשר מדובר בילדים ההמלצה לרשום את הילדים לחוג שחיה אפילו מגילאים מוקדמים כמו גיל שנה או שלוש. חוג שכזה יאפשר בעיקרו התפתחות תקינה עבור שרירי הליבה של הילדים, אך מעבר לכך הוא יוכל לשפר פלאים את יכולות הריכוז, את ההתמצאות במרחב ואפילו את רמת הבטחון שלהם מתחת למים. המחיר משתנה בהתאם לאורך החוג וסגנון הלימוד.

בנייה התפתחותית חשובה

פעילות ספורטיבית במים מאפשרת מגוון יתרונות, אבל יתרון אחד ברור הוא כמובן הפעלה של מגוון רחב של שרירים. כך בעצם שחיה מאפשרת התפתחות תקינה וחשובה של ילדים, החל משרירי הבטן ועד לשרירי הטרפז, כתפיים ועוד. שרירים אלו מתפתחים לא רק בצורת חיטוב, אלא דרך ליבת השריר ובכך מאפשרים עיצוב והתפתחות חשובה במיוחד עבור ילדים הנמצאים בשלבי גדילה. 

כמו כן פעילות ספורטיבית תחת המים, מעניקה שימוש מצוין בשרירים וכל זאת ללא מאמץ עודף על השרירים הגידים או המפרקים שגם כן נמצאים בשלבי גדילה ועיצוב. כל זאת עקב כוח כבידה נמוך במים, המאפשר לבצע פעילות ספורטיבית עם 10% ממשקל הגוף. נתון זה גורם לא רק לשמירה על המפרקים או השרירים, אלא מציע פעילות ספורטיבית בעלת שיעור פציעות נמוך במיוחד. 

התפתחות מנטלית לא פחות חשובה

כאמור פעילות ספורטיבית תחת המים מתאפשרת על ידי חוג שחיה לילדים ובמחירים מתאימים לקבוצות ויחידים, אך לפני שנצלול אל הפרטים הטכניים שבעלות חוגים שכאלו חשוב להכיר את היתרונות מהם ייהנו הילדים לאחר חוג שחיה. הראשון הוא כמובן בטחון עצמי במים, הרי אין הורה שלא דואג כשאחד מילדיו נכנס אל המים ולעיתים גם לא משנה בן כמה הוא. לכן רישום הילדים אל חוג שחיה מתאים, יקנה לו גם ביטחון עצמי במים ויכולת התמצאות מעולה. 

יתרון נוסף ולא פחות משמעותי להתפתחות תקינה של ילדים, נעוץ בהשפעות רבות שמקבל המוח בזמן השחייה. הראשון שבהם הוא שיפור יכולות קוגניטיביות, דבר הנחוץ במיוחד גם עבור תינוקות וגם עבור מתבגרים המבקשים להכיר את יכולות הגוף שלהם. כל אלו כמובן מתבססים גם על שימוש של מספר איברים בו זמנית, המעניק למתאמנים שיפור ותיאום בין הידיים לרגליים. מחקרים נוספים הוכיחו כי שחיה עבור ילדים אף משפרת את יכולות הריכוז, בעזרת בנייה של נוירונים בזמן השחיה ואפילו משפרת את יכולות הקריאה. 

חוג שחיה לילדים מחיר ואפשרויות

כאשר נבקש לחפש אחר מחיר חוג שחיה לילדים, חשוב לדעת כי ישנם מספר חוגים שנוכל להתאים לילדינו כאשר לכל חוג ישנם יתרונות וחסרונות שונים. כך למשל נוכל לרשום גם תינוקות וגם ילדים מתבגרים אל קבוצות שחייה, אשר עלול לעזור בתוך אינטרקרציות חברתיות חדשות ויאפשר שיפור תקשורת עם ילדים בני גילו. קורס שחיה שכזה הכולל 12 מפגשים, נע בין 700 עד 1,300 שקלים כאשר כל שיעור נמשך עד כ-45 דקות. 

כאשר מדובר בקרוס שחייה עבור תינוקות, במרבית המקרים קיימות קבוצות שחייה מתאימות לגילאים השונים ואורכם של הקורסים נעים בין חודש לעד שלושה חודשים. העלות לקורס שחיה לתינוקות נע בין 250 עד ל385 שקלים. שיעורים פרטניים יוכלו להעניק התמקדות ברורה יותר בטכניקות השונות, החל מטיפול בכאבים כרוניים ועד העמקה ביכולות השחייה. שיעורים אלו נעים בין 87 עד 185 שקלים לשיעור בן 45 דק. 
ליצירת קשר לחץ כאן

שאלות נפוצות

המחיר ללמוד שחייה עשוי להשתנות בין בתי ספר שחייה שונים ובין אזורים שונים. תמיד כדאי לבדוק עם בית הספר המקומי לפני הרשמה.

בכל זאת, כלול במחיר ללמוד שחייה למבוגרים עשוי לכלול את השיעורים עצמם, כלי השחייה, מתן הוראות והדרכה מאמן, וכניסה לבריכה. ייתכן גם שיהיו עלות נוספות לספציפי כמו תעודת סיום או תשלום עבור זמן נוסף בבריכה לאחר השיעור.

חשוב לבחור בבגדי ים שמתאימים למטרת השחייה ולסוג הפעילות שתבצעו. כמו כן, חשוב לבחור בבגדי ים המתאימים לצורת הגוף והמשתנים בהתאם לכושר הפיזיולוגי שלכם.

חשוב להיות זהירים ולעקוב אחר הנחיות הבטיחות כמו לא לשחות לבד, להימנע משחייה לאחר האכילה, להישמע לגופם שלנו ולעצור את הפעילות במקרה של כאבים או בעיות רפואיות.

ישנם מספר דרכים לשפר את הטכניקה שלכם בשחייה כמו לקחת שיעורי שחייה, לצפות בסרטוני הדגמה ולתרגל

דילוג לתוכן