בית הספר לשחיה הגדול בישראל

חוגי שחייה באזור פתח תקווה

איפה ניתן למצוא חוג לימוד שחייה באזור פתח תקווה? מהם המחירים של חוגי שחייה בעיר? ומה לומדים בחוגי שחייה למבוגרים?

חיפשתם חוגי לימוד שחייה בפתח תקווה? אנו ב- 2SWIM מציעים לכם חוג שחייה בפתח תקווה בשני מוקדים מרכזיים – מרכז ספורט לידר וקאנטרי גלים. רוצים לשמוע פרטים על מחירים? צרו אתנו קשר כעת במספר 054-7880545 ונשמח לעזור לכם למצוא את החוג שמתאים לכם ביותר!

זה רק ספורט

המחשבה כי מבוגרים אינם זקוקים לקורס שחייה, היא מחשבה מוטעית מיסודה. לשחייה ישנם תועלות רבות, היא עוזרת בפיתוח סיבולת לב ריאה, היא מחזקת ומאריכה את השרירים והיא משפרת את כל מרכיבי הכושר הגופני. יתרונות אלו ואחרים מעלים את תחום השחייה על נס, ביחס לענפי ספורט אחרים, מה שגורם לאנשים רבים לאמץ לליבם את לימודי השחייה. ובקיצור – ענף השחייה מתאים לכל גיל!

אימוני שחייה קבוצתיים

כיום ניתן למצוא ערב רב של חוגי שחייה באזור פתח תקווה, אולם חוגי השחייה של 2SWIM מתבלטים ביחס למקומות אחרים. רק אצלנו תמצאו מאמנים מנוסים בעלי ניסיון של עשרות שנים באימון והדרכת חוגי שחייה לילדים ולמבוגרים כאחד. בנוסף, אצלנו תמצאו מגוון חוגים ביניהם –

  • שיעורים פרטיים – 30 דקות של קורס שחייה פרטני המועבר על ידי יחס אישי של תלמיד מאמן ובהתאמה אישית לקצב החניך.
  • חוג טריאתלון – אצלנו תוכלו להכין את גופכם לטריאתלון כאשר מבנה החוג נקבע על סמך גילאי המשתתפים.
  • שחייה בקבוצות – חוג המיועד למעוניינים לשפר את מיומנויות השחייה שלהם כחלק מקבוצה.

2SWIM – חותרים למקצועיות

מחפשים לימוד שחייה בפתח תקווה? תשמחו לגלות שלא חיפשתם לשווא. אצלנו ב – 2SWIM חוגי שחייה שונים ומגוונים בשני סניפים מרכזיים באזור פתח תקווה, המועברים על ידי טובי המדריכים. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את פרטיכם כאן ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן