בית הספר לשחיה הגדול בישראל

בית ספר לשחייה 2swim – המקום ללמוד לשחות בו

בשלה העת, הילד כבר "הגיע לגיל שאפשר להתחיל" ואתם מעוניינים שהוא יתחיל ללמוד שחייה? התחלתם כבר לעשות בירורים לגבי מסגרות אופציונאליות ללימודי שחייה ואתם מתלבטים בין כמה אפשרויות?

בטרם אתם מקבלים החלטה, להלן סקירה קצרה על 2SWIM, שהיא רשת של בתי ספר ללימוד שחייה.

בית ספר לשחייה 2SWIM – נעים להכיר!

אנחנו רוצים להעניק לילדינו את הטוב ביותר ולסייע להם לרכוש כלים שיאפשרו להם להתמודד טוב יותר עם מצבים שונים שהחיים מזמנים להם. כך קורה, שבהגיע ילדינו לגיל 5 או 6 אנחנו כבר רוצים שהם יתחילו לפתח כישורי שחייה וירגישו בטוחים במים. המסגרות בהן יכולים ילדים ללמוד שחייה הן רבות, וכיום בעיר, ביישוב ובמושב ניתן למצוא פארק מים, בריכת שחייה או קאנטרי קלאב שמציעים בין היתר גם שיעורי לימוד שחייה לילדים.  2SWIM הוא דוגמא לבית ספר לשחייה, שלימוד ואימון שחייה הוא תחום פעילותו המרכזי.

חוגי שחייה לילדים, לימודי שחייה למבוגרים, אימוני שחייה קבוצתיים למשתתפים בתחרויות כמו מאסטרס או טריאתלון, שחייה תחרותית לילדים ואימוני שחייה אישיים וקבוצתיים למבוגרים ולילדים כאחד- כל אלה הם פעילויות בתחום השחייה שמציע בית הספר 2SWIM לקהל הרחב.

את בית הספר 2SWIM הקים אלכס צ'רניאבסקי, שהוא בוגר בית הספר למדריכים ומאמנים של מכון ווינגייט ונחשב למאמן שחייה רב ניסיון. הרשת פועלת בפריסה רחבה בארץ: קיסריה, רעננה, כפר סבא, אורנית, פתח תקווה/גבעת שמואל, ראשון לציון, נס ציונה ורחובות. על צוות בית הספר לשחייה  2SWIM נמנים מאמנים ומדריכים שעברו אף הם את הכשרתם בבית הספר למדריכים ומאמנים של מכון ווינגייט ושצברו ניסיון בלימודי שחייה של ילדים, מבוגרים ושחיינים מקצועיים.

כיצד להירשם לבית ספר לשחייה 2SWIM?

אם בית ספר לשחייה 2SWIM נשמע לכם כמקום מתאים שבו הילד שלכם יוכל להתחיל ללמוד לשחות, תוכלו ליצור קשר טלפוני עם בית הספר דרך מרכזי הספורט השונים שבהם הוא פועל. אפשרות נוספת היא ליצור קשר עם בית הספר באופן מקוון, זאת על-ידי מילוי טופס קצר ליצירת קשר, שיחייב התייחסות לפנייתכם מצד נציגי בית הספר. אם יש מידע נוסף שברצונכם לקבל על אודות פעילות בית ספר לשחייה כמו גם על מידת המקצועיות של מדריכיו ואיכות ההוראה שלהם תוכלו לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולהשלים תוך כדי גלישה בו את כל פרטי המידע שחסרים לכם.

דילוג לתוכן