שיפור סגנון מבוגרים

אתם אף פעם לא מבוגרים מדי מכדי ללמוד, במיוחד כשמדובר בשיפור סגנון השחייה שלכם. בין אם אתם שחיינים בתחילת הדרך או שחיינים ותיקים שרוצים לשפר את סגנון השחייה – שיעורי השחייה שלנו נתפרו במיוחד למבוגרים כמוכם. הם נועדו לספק לכם את ההדרכה והטיפים הנדרשים לשחייה נכונה ויעילה, יחד עם ההזדמנות לשפר את הגמישות, את הכוח ואת כושר הסיבולת שלכם.

שיפור סגנון שחייה למבוגרים – להגברת תחושת הביטחון במים

בואו לקחת חלק בשיעורי שחייה פרטיים למבוגרים, אשר:

  • יעזרו לכם להגביר את תחושת הביטחון במים
  • ילמדו אתכם לשלוט בסגנונות השחייה השונים

השיעורים שלנו מתוכננים היטב והם מיועדים לסייע לכם לבנות אמון הדרגתי ביכולת שלכם להתמודד טוב יותר בסביבה של מים ולשפר את כושר השחייה שלכם.

במסגרת קורס שחייה למבוגרים תוכלו להתחיל לשחות בקלות ובביטחון לאורך הבריכה ובחזרה. יעד זה, שנמצא במרכזם של חוגי שחייה למבוגרים, יעזור לכם לשפר הן את השחייה והן את הביטחון הנדרש לשחייה ממושכת, בעיקר במים העמוקים.

חוג שחייה למבוגרים – להיות שחיינים טובים יותר

אנחנו מזמינים אתכם להיות שחיינים טובים יותר בעזרת אימון המתמקד בשיפור סגנון שחייה למבוגרים. באופן שבו תוכלו:

  • לשפר את טכניקת חבטות הידיים בסגנונות השחייה השונים.
  • לשפר את הסיבולת והגמישות.
  • לשפר את תחושת הביטחון בעת שחייה במים עמוקים.

המטרה שלנו בשיעורים הללו היא לתמוך ביכולת שלכם לשחות לאורך מסלול הבריכה בטכניקה הטובה ביותר המאפיינת את סגנונות השחייה השונים: חזה, חתירה או גב.

לימודי שחייה למבוגרים – למען הכושר

לימודי שחייה למבוגרים יעזרו לכם לשפר את תנועות השחייה ולהפוך לשחיינים טובים יותר, ובו בזמן יסייעו לכם לבנות גמישות, כוח וסיבולת לב ריאה.

בניגוד לסכנות הטמונות למפרקי הגוף באימון יבשתי במסגרת חוגי הספורט שונים (כמו ריצה או טניס), אימון סדיר במסגרת חוגי שחייה יעניק לכם כושר גופני מבלי לסכן את המפרקים.

למעשה, העיסוק בשחייה מונע פציעות שהן מנת חלקן של פעילויות ספורטיביות אחרות, במיוחד כשמדובר באנשים מבוגרים, המועדים למעידה ולפציעה יותר מהצעירים.

כמה מיתרונות השחייה למבוגרים:

  • שחייה היא כלי מעולה לכושר

שחייה היא אימון גופני נהדר. השחייה מאמנת את כל הגוף ומשמשת גם כבסיס מצוין לאימון גופני אחר. למשל, קורסים לאומנויות לחימה משתמשים לעתים בשחייה כחלק משגרת האימונים השבועית.

פעילות גופנית במים, במיוחד במי בריכה מחוממים מציעה כמה יתרונות, כגון:

  • הקלה על כאבי מפרקים והגדלת הגמישות – כי המים מפחיתים את השפעת התרגול על המפרקים והשרירים.
  • שיפור השליטה על רמות הסוכר בדם:
    • כי השחייה מספקת אימון אירובי
    • כי התנגדות המים מסייעת לבניית השריר

כתוצאה מכך, בעקבות השחייה מתחילים תאי השרירים לספוג ביתר יעילות חמצן וחומרים מזינים אחרים, מה שמסייע לגוף לווסת את רמות הסוכר בדם.

  • שיעורי שחייה יכולים לשפר את בריאות הנפש

שחייה למען בריאותכם תקפה גם לרווחה הנפשית שלכם. מחקרים גילו כי לימוד כישורים חדשים ומאתגרים, כמו שחייה, מפחית מחלות קוגניטיביות כמו דמנציה ואלצהיימר. אימון גופני במשך 45 דקות ביום, 3 ימים בשבוע, עשוי להגדיל את נפח המוח שלכם.

לחץ וחרדה עלולים להחליש את המערכת החיסונית של הגוף. השחייה, לעומת זאת, עשויה לשמש כפעילות לטיפול עצמי המשחררת לחצים נפשיים. מבחינה זאת, לפעילות במים יש כמה יתרונות:

  • מקדמת שקט ורוגע
  • מקלה על לחצים
  • משפרת את הקואורדינציה, האיזון והיציבה.

שיפור סגנון שחייה – בואו להפוך לשחייני מאסטר!

שיפור סגנון שחייה לא חייב להיות המטרה האחת והיחידה של שיעורי השחייה שלנו.

לאחר שתרכשו את הכישורים והביטחון הנחוצים לשחייה, תוכלו להמשיך וליהנות ממגוון אפשרויות נוספות שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו, לדוגמה, שחיית מאסטרס למבוגרים.

שחיית מאסטרס מתמקדת בשיפור סגנונות השחייה, ובעבודה על מרכיבי הכושר הגופני: גמישות, כוח וסיבולת.

שיעורי שחייה אלה, מועברים על ידי מאמני מאסטר מוסמכים, כאשר כול שיעור מתחיל בתרגילי חימום ובתרגילי גמישות הנערכים מחוץ לבריכה שיכינו אתכם היטב למשימה, במהלכה תוכלו לשחות במיומנות רבה גם לאורך 3000 מטרים.

לבסוף, בואו לשפר את סגנון השחייה שלכם, ויותר שוב לא תצטרכו להימנע משחייה בים או בבריכה, בגלל המבוכה והמחשבה ״לא נעים לי שייראו אותי, כי אני לא שוחה טוב״.