בית הספר לשחיה הגדול בישראל

שחייה להפגת חרדות

מהי חרדה וכיצד שחייה מפיגה חרדות? היכן ניתן למצוא מדריכי לימוד שחייה שהנם מנוסים בהפגת חרדות? מה כולל חוג שחייה ולמי הוא מתאים? להלן התשובות לכל השאלות!

על פי ההגדרה היבשה – חרדה היא פחד הנתפס כגורם מאיים מבחינה מודעת או בלתי מודעת, כאשר האדם החווה אותה חש מולה חוסר אונים. המצב הפסיכולוגי הקרוי חרדה עשוי לנבוע מגורמים שונים, ולא פעם נלווים אליו גם סממנים חיצוניים – או במילים אחרות, תגובות פיזיולוגיות כמו למשל רעד, דפיקות לב מואצות, בחילות, כאבים בחזה, כאבי בטן ועוד.

על אף שחרדה לעיתים נתפסת כתגובה בלתי נשלטת כן ניתן לווסת אותה בדרכים שונות, כמו למשל בלימוד שחייה.

מהם הגורמים לחרדות?

חרדות באות לידי ביטוי במצבים שונים אצל אנשים שונים ובטווח גילאים נרחב, כך למשל ניתן לחזות בחרדות אצל מבוגרים ואצל ילדים כאחד. הגורמים לחרדות הם שונים ומגוונים, בין היתר חרדות נגרמות בעקבות טראומה, פחד משתק, דימוי עצמי נמוך ואף הורים דאגנים במיוחד.

שחייה להפגת חרדות – עקרונות השיטה

חוג שחייה להפגת חרדות ינחיל אחוזי הצלחה גבוהים כאשר תיווצר מידת אמון מרובה בין השחיין לבין מדריך השחייה. לכן בראש ובראשונה יש ליצור אצל האדם החרד תחושה כי יש לו מענה תמיד וכי הוא נמצא בחברה טובה.

על מנת שחוג שחייה להפגת חרדה יהיה אפקטיבי, רצוי להירשם או לרשום את ילדיכם לחוג פרטי בו היחס הוא אחד על אחד, מה שמבטיח תשומת לב מרבית ומתן מענה לכל מצוקה ופחד. ללימוד שחייה להפגת חרדות ישנן טכניקות מיוחדות שיועדו במיוחד לטיפול בבעיה ועל כן ישנה חשיבות מרובה בבחירת מדריך שחייה מנוסה. מדריך שחייה מנוסה ידע ליצור יחסים של אמון כבר מהדקה הראשונה, שמטרתם – הגברת הביטחון העצמי והפגת החששות השונים.

2SWIM – ללא חרדות!

אם ילדיכם סובל מחרדות או אם הנכם חרדים בעצמכם –  חוג שחייה הוא הפתרון האידיאלי עבורכם. אצלנו ב – 2SWIM מדריכים מקצועיים ובעלי ניסיון רב. לחצו כאן השאירו פרטיכם ותוכלו להיפרד לשלום מכל הפחדים שלכם עוד היום!

דילוג לתוכן