בית הספר לשחיה הגדול בישראל

לימוד שחייה לילדים בפתח תקווה

איך בוחרים קורס שחייה לילדים? היכן ניתן למצוא קורס שחייה לילדים בפתח תקווה? מה יותר משתלם – לימודי שחיה בקורס או לימוד שחייה עצמאי? והיכן אוכל למצוא קורס לימוד שחייה בעיר שמועבר על ידי מדריכים מנוסים?

כשהקיץ מגיע ואתו עונת הרחצה, הורים רבים ניבטים בפני שאלת הכדאיות האולטימטיבית והיא – האם לשלוח את הילדים לקורס שחייה או שמא כדאי ללמד אותם בעצמנו? אז נכון שתמיד אפשר "לזרוק את הילדים למים העמוקים" ולאפשר להם להבין את התנועה תוך כדי ההשתובבות במים.

אולם אם הנכם רוצים לשפר את סגנון השחייה של ילדיכם ולהפוך אותם ליותר מיומנים, קורס שחייה הוא הפתרון האידיאלי. מחפשים לימוד שחייה בפתח תקווה? ב- 2SWIM תמצאו מגוון חוגים לילדים בדרגות קושי שונות החל ממתחילים וכלה במתקדמים.

לימוד שחייה בפתח תקווה – המקומות הנבחרים

לימודי שחייה בגיל צעיר מעניקים לילדים מיומנויות וכישורים רבים. ב- 2SWIM לימודי השחייה נעשים בהתאמה לשלב ההתפתחותי של הילדים ובאמצעות אביזרים שונים כאשר המטרה היא פיתוח המוטוריקה, הקואורדינאציה והנשימה.

קורס השחייה שלנו מתקיים ברחבי הארץ כך שאם אתם מחפשים לימוד שחייה בפתח תקווה לילדיכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל הסניף הקרוב למקום מגוריכם ולרשום את ילדיכם לחוג. באיזורפתח תקווה קיימים שני סניפים והם –

  • גני תקווה מרכז ספורט לידר
  • גני תקווה קאנטרי גלים

קורס שחייה של 2SWIM  – הקורס הטוב מכולם!

ל- 2SWIM, סניפים בפריסה ארצית, מנס ציונה ועד אורנית. המחפשים באזור השרון, יוכלו ליהנות מקורס שחייה לילדים באיזור פתח תקווה (גני תקווה). כל הקורסים שלנו מועברים על ידי טובי המאמנים ומציעים לילדים מגוון פעילויות מעניינות ומאתגרות.

בנוסף ב- 2SWIM אנו נותנים מענה לכל הילדים מעל גיל 5 ומציעים קורסי שחייה בדרגות קושי שונות, על מנת שכל אחד יוכל למצוא את מקומו ולפתח מיומנויות בהתאם ליכולות שלו.

מחפשים לימוד שחייה בפתח תקווה? הצטרפו גם אתם לקורס שחייה ב- 2SWIM או רשמו את ילדיכם ויחד תוכלו ליהנות משינוי משמעותי באיכות החיים. לפרטים והרשמות צרו קשר במספר 054-7880545 או השאירו פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם!

 

דילוג לתוכן