בית הספר לשחיה הגדול בישראל

הפרעות קשב ושחייה

הפרעות קשב וריכוז – איזו שיטת טיפול אלטרנטיבית קיימת בשביל להקל על הסובלים מהן? כיצד לימוד שחיה תורם לבעלי הפרעות קשב? האם חוג שחייה הנו יעיל בטיפול בהפרעות קשב אצל ילדים?

למרבה הצער, הפרעת קשב וריכוז הינה תופעה אשר הופכת להיות שכיחה יותר ויותר בקרב ילדים בשנים האחרונות. אם בעבר ההתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז כללה טיפול תרופתי ופסיכולוגי בלבד, כיום המודעות לנושא גברה, ומלבד טיפול תרופתי ישנם גם טיפולים משלימים, המהווים חלק משמעותי מתוך תכנית טיפולים מקיפה. כמו למשל לימוד שחייה.

לימוד שחייה לילדים עם הפרעות קשב וריכוז

היות והפרעות קשב משפיעות על ילדים בתחומי החיים השונים, חוג שחייה מהווה לא פעם רשת ביטחון עבור הילד ובני משפחתו. הפרעות קשב מאופיינות בקשיים רבים איתם הילד נאלץ להתמודד על בסיס יומיומי, ובהיעדר מערך טיפולי מתאים, התמודדות מסוג זה אינה פשוטה לכל הדעות.

היות ולמים סגולות רבות, חוג שחייה הפך לפתרון אולטימטיבי עבור ילדים עם הפרעות קשב ונחשב כחוויה חיובית ומעצימה, המלווה את הילדים לאורך כל חייהם.

יתרונות של חוג שחייה לילדים

לחוג שחייה לילדים בעלי הפרעות קשב ישנם יתרונות רבים ביניהם –

  • היות ולא פעם התמודדות עם קשיים יוצרת תסכול המים מהווים מקום טוב לפורקן רגשות.
  • שחייה הנה פעילות מאורגנת בה נדרש למלא אחר הוראות ולפעול על פי חוקים מוגדרים – פעילות חיובית ומחנכת עבור ילדים עם קשיי קשב שונים.
  • למים כוח מרגיע והם מאפשרים לילדים רגע של שקט והרפיה.
  • לימוד שחייה הינה פעילות גופנית מספקת ומהנה בה הילד זוכה לחוויה חיובית.
  • לימוד השחייה לא פעם יוצר אצל ילדים תחושה של הצלחה, עצמאות ועל כן עוזר בבניית ביטחון עצמי.

2SWIM – לימודי שחייה לילדים

הורים לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז שניסו לימודי שחייה מדווחים, כי התוצאות חיוביות וכי הם עדים לשיפור משמעותי באורח חייהם של הילדים. פרט נוסף ולא פחות חשוב אשר משפיע על מידת ההצלחה הוא מידת ההנאה של הילדים מהפעילות. מניסיוננו המקצועי אנו יודעים, כי אחוז גדול מכלל הילדים נהנים מפעילות במים ועל כן מפיקים ממנה את המיטב.

לפרטים נוספים על לימוד שחייה מידי צוות מקצועי ומנוסה ב – 2SWIM צרו קשר איתנו כעת
בטלפון 054-7880545 ותוכלו להעניק לילדיכם חוויה מעצימה וחיובית!

 

דילוג לתוכן